SHUPPPIING

här kommer bilder på vad jag har köpt. Måste verkligen ta bättre bilder + bilder när JAG har PÅ mig sakerna, annars är det svårt att få en uppfattning, men å andra sidan, who the hell läser min blogg?!! HAHA


Den tajta gråa kjolen med en dragkedja därframme köpte jag idag, från gina tricot.
Den andra lite lösare kjolen som ser ut som en kjol från American Apparel köpte jag i åhlens


högmidjad, stora fickor! blir snygg med något enkelt, t.ex t-shirt, linne etc
Medans den andra pösigare och lösare kjolen blir snygg tillsammans med min vita body .


Två halsband, det med det feta märket är så snyggt. Liknar något från a long time ago .


märket. shit så dåliga bilder :/ aja från mobilkameran.


det andra halsbandet med en massa kedjor känns lite såhär:


..fast inte för överdrivet, lite mer subtilt.

båda halsbanden kommer från Lindex, fick ge en tjuga för båda :D


hehee, något rosa, panties :$



vinröd/röd clutch från indiska


en till bild, helt okej :) kommer kunna använda den under olika tillfällen, och priset? 20 spänn typ.


en randig topp/tunika - grej. allllllldeles för lång men det funkar med ett skärp eller något. Så mysig!:D


suddig.


nagellack från depend.. ångrar färgen djuptttttt. usch ingen fin färg. men okej..den är okej :P någon som vill byta?

köpte presenter till syrran också, men det får man ej visa eller skriva ut ju! jag får hoppas hon blir glad:D tjuhuu. jag uppdaterar strax med ett tips ;) shoppingtips är det!

Kommentarer
Postat av: Helena

hello! Jag läser din blogg! Den vinröda bäskan var fin. Jag ska till Indiska idag så får se om jag också köper ngt hehe. (hoppas jag inte råkar köpa det du har köpt till mig...)

2008-08-16 @ 13:43:24
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0