nu kommer det en load med bilder!

Nu är det dags att jag lägger in lite bilder från när vi var i busfabriken haha:


Typ såhär ser det ut..


eehh deras loggo gubbe? liknar elefanten på godissnörena..


mihihi giraff röv


en massa nät och klättra grejer, en av de roligaste grejerna var "trampolinerna".. det är vad de kallade dem i alla fall..men jag kommer inte ihåg vad det heter -.-


fanns nätgrejsemojser som skulle föreställa broar :D som in ser hade jag shorts (det var varmt den dagen)
vilket var ett "dåligt val" för att bara ben + svett + plastruschkanor = brännsår ..
HAHAHA det fanns ett barn med shorts som åkte ned för plastruschkanorna så la han ner sina bara ben med svett mot ruschkanan när han åkte, och så blev det ett skit högt ljud.. typ bräääääääääääääääääääääääääännnt
HHA nej vet inte hur jag ska beskriva


ruschkanor


hoppkuddeland typ haha:D så kul!


camilla goes to meet her destiny..


hon klättrar..


..aaand she's up.


jag hoppar.

nu får det vara enough, har hållt på med detta inlägget sen klockan sex eller nåt -.- det är bara för att jag fastnade med andra saker, typ middag, läste ett skitlångt hat-inlägg på någon random blogg ! HAHHA det var så bra!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det ser jättekul ut! Jag ångrar att jag inte följde med. Men var ni äldst av alla barn som lekte där? hehe

2008-08-05 @ 19:22:39
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: Caam

Det var faktiskt rätt kul ^^. Well, du kan hänga med nästa gång :D.

Och ja, vi var äldst där, eller jag var äldst rättare sagt 8-)

2008-08-05 @ 23:11:20
Postat av: Kim

Haha, är inte ni lite för gamla för busfabriken? ;)

2008-08-07 @ 09:31:41
URL: http://mammamuuu.blogg.se/
Postat av: betty

Kim: Hahah nejdåå:D man blir som ett barn igen när man kommer dit! :D

2008-08-07 @ 10:21:32
URL: http://bugabuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0