when are you arriving?

image565

jaa, kaoset ni ser på bilden var när vi skulle åka hem från Hong kong, typ några dagar innan då det var dags att packa. vi hade som sagt inte tillräckligt med plats till allt vi hade köpt. Så vi fick skicka två stycken lådor med 18 kilo i varje .. och de har inte kommit ännu :( men jag antar att vi hade otur, dvs att båten som de skulle åka med precis åkte när vi lämnade in dem, då får de ligga där tills nästa båten blir full innan den åker, sen åker den förbi en massa ställen innan den kommer till Sverige I think ;)

har som sagt inte skitmycket där i, lite kläder o så. Men vi skickade även vår lilla "tvättsak", en grej som mamma köpte, vill verkliiiigen testa, det är en sån liten grej som liknar en sån där dammsugare som man suger upp smulor med, fast okej annorlundare men iallafall så ska man lägga in vatten i den och sen kan man ångtvätta kläder :D sen fick man med en massa olika borstare och grejer, men själva apparaten har inte kommit ännu så vi kan inte testa :/ men aja när den kommer kan jag tvätta kläder o sånt jag behöver redan nästa dag efter att ha använt dem, aja so confusing kanske :P men hoppas de kommer denna veckan nuråå!

nästa söndag ska vi alltså dra till aikidon och testa det!

just nu gör jag nada, men borde plugga på ett skolarbete, men det står stilla i både mitt huvud och i gruppen jag jobbar i. två stycken av sex som kämpar. resten kan kanske inte ens läsa pappret jag skickat ut.

hejdå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0