sunny day

HEJ!

Idag så behöver jag inte gå till skolan eftersom att det är studie daag :) Så h i m l a s k ö n t !

Och imorgon är också en soft dag faktiskt. vi ska gå i skolan tills typ 12 och sen ta bussen till sjukhuset för ett studiebesök :) Enligt min lärare så kommer vi få se bilder och höra föreläsningar om hur det är när ungdomar blir utsatta för våld...  iallafall så slutar det besöket typ vid fyra -.- Men men :P

sen på torsdag ska vi på studiebesök hos HD!! Ska också bli kul :)

och på söndag är det träning :D har typ tänkt på det länge och jag tycker faktiskt att det är grymt kul :)


men nu ska jag förbereda mig för ska snart ut i solen :D

ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0