real voice

hejhej.
 
har en massa att göra idag och denna veckan.. men framförallt idag. Jag ska:

Skriva protokoll till elevrådsmötet
träna på min redovisning (som är imorgon bitti)
träna spanska glosor

Okejdå det är inte så mycket.. men det känns mycket. Finns säkert flera därute med 202627 prov o inlämningar denna veckan :) men jaja. För övrigt är detta en ganska så slapp vecka. förutom bip-testet imorgon. annars så är det inget mer än det jag nämde ovan ;P

roliga planer för veckan då:

på fredag ska vi tjejer, och denna gången fler än bara vi fyra, dra hem till någon och snacka rööööööövarna av oss.. okej lät weird men ni vet girls :P sen på söndag ska vi till aikidon och testa!! om det är kul så börjar jag nog :)

nej nu ska jag jobba vidare med elevrådsprotokollet.


Hejdå dåå!

image566

the dancing bosnian(?) haha hade denna på datan efter att ha kollat på videon då han dansade, men iaf here it is, har glömt vad den heter på youtubeeee. men its funny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0