it has come

image593

.. nu har det hänt. någon/några i min klass har hittat min blögg :) känns faktiskt helt ok, förut var jag helt omg omg så pinsamt...... men jaaja nu får det vara, de får tycka vad dem vill.. I guess.



idag - skola. Vi hade elevråd i cirka två timmar!!!!! Så jävla mycket, höll på att dö i slutet hahahha. jaja men vi har kommit fram till riiiiktigt många grejer som ska tas upp ;) sen imorgon ska jag stanna kvar efter skolan och skriva ett elevrådsprotokoll.....  yes.

men men imorgon är det sista dagen av denna veckan, och ska nog dra till stan efteråt, hade faktiskt tänkt dra till bibblan..... hur geeky det än låter så måste jag börja läsa. yep.

pot bellied pig:

image594

image596

image597

någon dag ska jag köpa en gris :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0