can I haave some of your cookies?

Hej!

idag har jag varit super upptagen med att göra klart vårt engelska arbete. Om ett land. sällan vi gör det.. Men iallafall så blev det Indien denna gången. och vi blev klara! yepp. allt som är kvar är att klistra in det i en bok, och i slutet på sidan hade jag tänkt ha en bild på oss (jag och min friend).. så har ni något riktigt indiskt tips.. som man kan fånga på bild så kan ni väl tipsa ..*host*


vet ni? allt det jobbiga för denna veckan är över! matteprov och redovisning hade vi idag! gick så jävla bra på båda grejerna så det är inte sant! idag har det varit en bra dag för både min bästa vän och mig! ahh~

kanske inte ska skriva så, för då får vi nog otur imorgon :/ men just det. idag på idrotten hade vi brottning. haha det var skitkul! Jag brottades med Agnesa, det gick inte så bra. jag kunde inte slänga ner henne. hehe. sen fick vi se en "riktig" brottningsmatch.. och omfg.

jaja. ikväll är det ugly betty & desperate housewives!!!! So happy.

image591

me and partnern, när jag skulle sova över hos henne :3.. jag luktar på mina fingrar antar jag ..o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0