BEEEEEEEEETTTS :D

hellooo ;3

tivoli idag då som sagt, det var skitkul :D fast först väla, där så hjälpte jag min kusin att leta lite jeans o sen käkade vi och shoppade lite i guess. sen tivoli då, det var skitkul actually :D men det blåste så mycket :/ men iallafall så kollade vi lite på all shit som brukar finnas på tivolin, sen satte vi oss på dem grejerna hd-statyn är byggd på, det var skönt :) fastän det blåste skitmycket. efter det blev det mc', jag testade den snack wrapen med kyckling u know ^^ och den var faktiskt skit-gooood! hehe min kusin frågade efter ketchup eftersom att det var slut vid dem platserna där det brukar finnas ketchup, men hon i kassan bara "det finns inte, det är tyvärr slut.." typ X antal gånger. sen efteråt så går min kusin till kassan där typ och så ser man två brickor med ketchup i såna små bägare....................... slut på ketchup, right ;( men jaja, sen efter det stack vi till tivolit igen och där kollade  vi på dem jävla gosedjursmaskinerna :( omg.. klarar inte det.. näästan alla jag känner älskar dem grejerna haha, men jag tycker det e tråkigt :/  sen efter  det vandrade vi omkring vid marknaden och jag såg ett sånt rock-stånd(?) där de sålde rock-t-shirtar o sånt, and gueeeeeess what i saw? joo, ramones-t-shirten :O den efterfrågade som elin kling har på sig.. hehe den var faktiskt nice :) seen käkade vi sockervadd och sen köpte jag godis och efter det och lite till tog jag bussen hem :3 är sååååå trött just nuuuu, så ska sova :D imorgon ska jag till Agnesa.......


godnatttt

Ramones t-shiiirten :D :
image600


image601

Mitt naaaamn :D

Kommentarer
Postat av: Caam

Jaha. Det var därför du var helt sån " omg, den vill jag ha "...
På torsdag ska jag äta det jag inte gjorde idag^^.

Pic taken by Skyless ^^

2008-05-01 @ 00:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0