windy day

vaknade av värsta blåsten (??) man hörde hur det blåste ute, och mycket riktigt, när jag kollade ut.. jäävlar som det blåste.. ååh har ingen jävla lust att gå ut idag.. men ska ut på hemspråk och va med Agnesa sen.. ser framemot att va med henne.. men hemspråk ?? gahh hatar det.. mamma och jag snackade om att sluta på det idag.. men vill så himla gärna komma ihåg mitt modersmål, dels för att jag bara VILL, men också för att jag kommer ha nytta av kinesiskan i framtiden.. men tror jag kommer sluta på den privata (den jag går på nu), som kostar 500 spänn per termin + böcker som man betalat för osv.. och istället börja på den som staten(?) betalar, alltså den som man får betyg i.. aja har ingen aning på hur det ska gå, men än sålänge har jag en termin kvar typ.. så får väl tänka på det. I mean, istället för att paya 500 spänn, så kan jag ta dem pengarna !! hell yeah. haha kidding x)

ses !

btw, ska snart börja använda mina vinterskooor, fast dem är mer höst och vinter skor.. men men.. mamma måste leta upp dem först i källaren :)

Har du börjat använda höst/vinter shooes ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0