väla-dagen

Det skulle då vara "trendhelg"  i väla, ohh fanns ju ingenting tyckte jag, visst sminkning och sånt ÖVERALLT typ.. inget inget speciellt enligt mig ;) men jag köpte ändå lite saker, är inte lika sugen på att shoppa nuförtiden för jag väntar tills HK :P ohh just det, när vi var på väg till busstationen så var det en bil som körde HELT konstigt, skitläskigt, och så speeda han då och då.. kanske full? åt en supergod middag också, en salladstallrik med en massa sallad, tonfisk, en liten bakad potatis och en bit bröd! SUPERGOTT!

               

1. cosmopolitan-tidningen jag fick från syrran, tydligen har de fått typ bags med grejer, hårspray, shampoo, hårgelé, och såna grejer, jag fick då en tidning och en hårspray ;)
2&3.Parfymen man fick till, LUKTAR SÅ GOTT!!!!!
4. Armband från en sån turpåse, ni vet från glitter? ahh jag ville ha denna..
5. ..och detta pannbandet
6&7. Tre t-shirtar, en svart och två vita, tänkte ha något tryck på en av de vita ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej!
Besök gärna min blogg (en "sno stilen" blogg) där du kan vara med i tävlingen om ett 2 pack snygga boxers från Björn Borg
Trevlig helg.

2007-09-28 @ 23:12:10
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0