Söndag

Hallå :D.

Idag känns det som en tråkigare dag, för väääääädret är superbad, och ja söndag är söndag, slappadag för nästan allt stänger tidigt, bussarna går två gånger i timmen, o ja så är det i HBG iallafall.. men jag uppskattar ändå söndagar för det är då jag faktiskt är HELT ledig, ingen lektion liksom haha :P. Men idag blir det inte helt en slappadag, ska tvätta senare o så :) men det gör jag faktiskt gärna, med tanke på att alla kläder ligger utspritt lite överallt :P. annars är det inget att göra. uuuuuuusch hösten är här.

snart fyller Agnesa o Alma år, mina vänner :D dem fyller år på samma dag, och båda har initialerna A.H !!! Helt sjukt haha :D kommer ihåg när dem började på vår skola, ALLA tog fel på dem, alltså sa Alma till Agnesa o så vidare, ahh inte ens jag kunde skilja på dem, men nu kan jag :D Dem fyller alltså år den 25 oktooober :D

im out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0