shopping

Kom hem från shoppingen typ en timme sen, stack då ut med min mamma och lite vänner på promenad, åhh så härligt väder idag :D helt skönt, typ sensommar :) aja köpte lite grejer i väla (shoppingcenter), en tee från ginatricot och ett halsband från h&m, halsbandet var snyggt och lite unikt, bilder och grejer kommer, sen köpte jag en "present" till mamma :P haha och min kusin, skulle testa en hood (utan dragkedja ni vet) och så fick hon på sig den, liite tight, så skulle hon få av sig den, så fastnade hon och shiit mitt i affären också, AHAHHA som vi flabbade x) ahh för övrigt en rolig dag :) Ska strax ta och käka papaya och en massa annat frukt, ikväll blir det bara mys: )

gjort idag då? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0