Nya favoriter

Hej!

Har kommit hem från festen nu, den var helt okej, vi åt och pratade, fanns sånt vitlöksbröd, hur gott som helst! Vi körde en massa kortlekar, typ skitgubbe, kotte och bubblan, jag och Martin (min kusin) vann med sex poäng mot Camilla (också min kusin) och Jonny (en vän), fast i slutet hoppade Sandy (en till kusin) in och spelade istället för mig, orkade inte riktigt hehe :P fast bubbla var kul, då körde vi att den som kom sist fick dricka ett glas eller två klunkar cola med salt och peppar, haha det var äckligt :P Sen fanns det lekar och sånt, mamma vann lite grejer.. såna dära blinkande grejer som man fäster på jackan, eller väskan ni vet? Fanns en Doraemon-gubbe, men mamma ville att jag skulle ta Hello Kitty -.- oh just det, måste berätta om rubriken, har fått en ny favoritgodis:

image194
Dessa! Dem är goda, med fruktsmak och det känns som man äter något nyttigt fastän det är lite onyttigt :P Himla goda iallafall! ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0