no candy

heej

Det blev inget godis, orkade inte vara ute i detta vääääädret. Skola imorgon ju, är osäker på mitt ämne jag har vaalt. tror jag ska ta djurmisshandel, och berätta lite om hur dem gör päls och så.. ett svårt ämne, men jag tror faktiskt jag tar det :D sen imorgon ska jag till stan tror jag.. ska kolla in lite greeeejor som jag kanske köper på fredag då jag ska till välaaaaa, gaah ska bli kul med tjejerna :) humhum annars så blir det straight to bed tidigt ikväll .. segt me know.

vad ska ni göra ikväll ?

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAR♥

(märker ni hur mycket jag bloggar på helger ? och på skoldagar.. haha energin sugs bort från miig = få inlägg :O)

image91 << miin favorit godis. *dreglar..*

Kommentarer
Postat av: Linn

den såg god ut:P

2007-09-02 @ 22:28:08
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0