Morning

Hej

Vilken strålande morning, solen är häär, iallafall ser det ut så, men vem vet, det kanske är svinkallt ute:P hehe, aja idag ska jag som sagt på hemspråk och sen va med min kusin, ska köpa present till mamma, blir inget stort hehe, men något köper jag väl, dem barnen och deras mormor ska komma idag igen och käka middag :P haha så roligt vi hade, jag o lillkillen (systern var inte här igår) kollade lite på happy feet, och han kanske blev rädd :O haha, nej men jag sa : Du kommer bli rädd nuu!! så typ kurade han ihop sig lite i stolen, haha so cute.. men det var på den scenen när mumble(?) blir jagad av en säl, och han bara: nej det är en haj, dom har såna täändeer!

Aja.. the end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0