Min dag

hallåå!

ohh måste typ berätta om några händelser idag, var på hemspråk och klart jag tog bussen ut då:P hemspråken var helt okej, men sen så missade jag bussen med typ en minut!!! så jag var tvungen att vänta 15 minuter i regnet.. och typ 15 pers stod under den "lilla" busshållplatsen i centrum, och jag pallade inte tränga mig in där, luktar äckligt, typ svett och en massa annat :P så jag stod i regnet och lyssnade på mp3n bara, fanns en skiitsöt liten kille, typ 3 år. Som stod och snurrade runt och sen så trillade han, haha så fult, och sen i bussen. S-H-I-T!! Det var FULLT, och det luktade äckligt äckliiiiiigt.. jag såg en plats ledig och tänkte sätta mig där, men så höll en sån kvinna en flaska på platsen.. och jag typ bara "ehh".. så skrek hon: (hennes dotters namn, vi kallar henne Tilda, har för mig att det var något sånt) Tiiilda, ska du sitta därborta eller häär?! och så såg hon att jag väntade typ, så sa hennes dotter: "jaag vet inte..." då sa mamman: "men bestäm dig nu och rappa på!" jag tänkte "jävla unge snabba diiiig" (blev typ sur pms varning?) aja, så bestämde sig då den ungen äntligen för att sätta sig bredvid sin mamma, och då fick jag sätta mig på den platsen hon satt på innan, helt okej.. men sen cirka 1 minut efteråt, kommer ungen tillbaka och sätter sig bredvid mig.......ahh lite svårt att förklara hur platserna är, men iallafall så tänkte jag "aja who cares".. men sen när hon håller på att skrika och typ ta på sina vänners/kusiners hår tänkte jag "shit va störig unge", men ohh när hon helt plöstligt började glo på mig, helt weird hon bara vände sig och glodde på mig, först på mina händer, sen på mitt face. asså just då hade jag verkligen lust att bara typ strypa henne, asså jag vet hur det är typ att vara barn o allt, jag brukade säkert också stirra på folk, men shit va sur jag blev.. vet itne riktigt varför... men blev det iallafall.. egentligen skulle jag bara stirrat tillbaka hehe :P men sen så gick mannen bredvid mig på andra sidan (det är såna platser där det är fyra stolar på rad you know?) aja iallafall så flyttade jag ifrån den ungen, sen satte sig typ en man bredvid mig då.. och typ 10 min efter att jag flyttat (då hade hon tjejen gått av), aja så tänkte jag rätta till min parkas.. så jag typ drog i ena änden.. så kände jag att det inte gick, så reste sig han mannen lite och jag tänkte "NOOOOOOOOOOOOOOO så äckligt enligt mig att han satte sig PÅ min jacka....." ni kanske tycker jag är helt weird.. men ja jag har bacillskräck typ, måste tvätta mina händer typ då och då.. ja ni vet bacillskräck. Men inte en mycket allvarlig bacillskräck..

shit va långt det blev :P hejdå..

Kommentarer
Postat av: hp

kul att du gilla't! bra blogg du har där förresten!
Ömma smek /hp

2007-09-29 @ 18:14:05
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0