lista och sen sova :)

Favoritcafé: ahh fikar inte ofta..
Favorittidning: Måste nog säga frida.. men det är för mycket sex i den tidningen!!
Bästa saken som hände i sommar: när vi bestämde oss för att åka till HK måste jag säga.
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aniiiiing, är så trött på min garderob :P
Längd: 1.60 och jag kommer stanna där tror jag ;)
Byter gärna garderob med: nicole richie
Vanligaste färgen på mina kläder: Mycket färgglada plagg nu efter sommaren.. men annars vitt kaaaaanske ??
Jag tränar: Joggar och gym då och då :) + skolans idrott.
Höger- eller vänsterhänt: höger, right ;)
Kläder just nu: pyjamas set.. med Doraemon på, sök på google om ni inte vet vem det är ;)
Fisk eller badkruka: I dont get this med "badkruka" men jag fattar ju fisk.. så det är motsatsen.. jag är nog mittimellan!
Morgon- eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA WITH NO DOUBT!!
Sparare eller slösare: sparare.
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Nepp.. not that i know.
Äckligaste insekten: Spindlar.. hmm pretty much everything.
Bästa bok? ingeen aning, läser och sen tänker jag om det lite.. och sen glömmer jag dem.
Vad vill du jobba som? på en bank kanske..eller i en klädaffär.. att få sortera klääder är nog en av mina drömmar.
Chips eller godis? godis
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? piercing i öronen igen ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) mittimellan.. ibland får jag sånt ryck och bara stääädar på.
Gungar du på stolen? jepp.. kan inte sitta still tror jag.
Anser du att du är stark? jag anser att jag är... stark bland dem som är svagare än mig, och halvstark bland såna som agnesa -.- :)
Har du en besatthet? hmm.. vet inte, att läsa bloggar kanske :P.

GOODNIGHT everybody :)

Kommentarer
Postat av: Lis

Hej! :) du har väl inte missat att veckan Måndagsmysterium är uppe? Denna gång om "Trender och stilikoner"! Lämna din åsikt du med! :)

2007-09-03 @ 12:17:44
URL: http://lisw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0