HELG!

Äntligen var det helg :D eller ahh för vissa, för mig är det en endaste lektion kvar haha x) Fast det är ändå ingen dyster dag imorgon, vi ska ju till väla :P

Skolan idag var helt okej, förutom att jag blev vansinnigt hungrig, och när det väl blev dags för lunch, slevade jag upp slev efter slev med potatismos, och sen en och en halv fiskpinnar (fast runda).. sen åt jag ;) yepp. men för min friend är det nog en mindre bra dag eftersom hon fick mensvärk och stack hem efter lunch ;( Sen på NO:n gjorde vi experiment.. en rolig "dialog:"

Lärare: sen så lägger ni kalcium biten under röret..
Elev(inte jag): Vadå ska man bara stoppa upp den i röven? ( fast hon sa "röret" men otydligt)
En annan elev: Hahah hon sa upp i röven..
Alla: hahahahhaha (till och med vår NO-lärare skrattar :O)

AJA kanske inte så kul :) men jag skratta lite iaf :P Snart kommer min mammas väns barn! ska bli kul, dem e skitsöta så :D HEJSVEJS! Kanske bloggar sen :D Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0