h-h-h-h-h-h-h-halsduken

image147

Yees.. halsduken kan man ta fram nu om man vill.. De två första bilderna är på en bloggerska! Otroliigt snygga outfits med halsduk, hennes var lite grova och sådär feta och skööna.. ohh vill ha i alla färger, grått, vaniljvitt, och kanske svart.. men just nu får jag nöja mig med min vaniljvita OCH gråa.. (randig) den köptes på indiska förra året, och den är tjock o lång :P. Vill man inte ha en fet sån virad runt halsen, kan man ha sjalar ! Kanske lite kallt för scarfar, men tjockare sjalar är snyggt.. men jag är inte sjal/scarf person tyvärr :/ aja kan tipsa om tjocka sjalar i Cubus, 2 stycken för 99kr! biiilligt right ;) finns i flera olika färger också, jag hade valt (ifall jag skulle köpa, men ska inte), en lite höstigare färg, antingen orange, eller lite mörkbrun.. fast lutar mer åt höst-orange tonen.. ni vet lite rostfärg, och sen kan man välja en neutral-färgad, vaniljvit eller så.. snyggt :D så kan man variera :P So if you want some cheap sjalar.. take a trip to cubus!

Såg nu att Gina tricot fått in nya saker på deras hemsida.. fanns väl lite saker jag gillade.. men fanns toppar typ gjorda i "kalla" material.. gillade deras stickade saker, fanns en polo-sak som såg varm ut.. men annars fanns inte mycket annat ;P sad...

Förresten, har ni sett H&M's reklam? den är ju skitsnygg:D det va längesen man såg h&m reklam I gotta say.. men nu är det på g.. verkligen en höstig reklam :P

läxor var det ju...Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Cam

Du...Betty...min dator pajjade igår igen... -.- så typ..I need the Word-skiva again men ajjha...asså....möt mig vid tasty house på lördag när du slutar....så får jag den igen...men denna gången måste dú inte hänga med mig hem... typ...

2007-09-20 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0