en halv månad

Hej!

Har kollat på lite videor nu, haha så söta vi alla va när vi va små, typ mina kusiner och så var med också..ahh, if only man skulle kunna träffa sin släkt nu och va som innan, men en massa shit har hänt så det går inte.. Skulle inte känna mig bekväm i situationen iallafall :P Sen var jag iaf ute med mina vänner, sooooooom det blåser ute :O asså står i aftonbladet o så om södra skåne och deras vindar!! men annars va vi lite hemma hos mig osså :)

en halv månad har gått! otroooooooooooooligt snabbt asså :O wow..


ska ta och kolla på first kiss nu.. snart är den slut :(


Kommentarer
Postat av: CamCam

Me and with my blue dress...damn I was so cute ^^ :P

2007-09-15 @ 22:54:30
Postat av: betty

Hahahah aww :D

2007-09-15 @ 22:57:26
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: CamCam

Jag måste faaan få se dem :D

2007-09-15 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0