Efter stan och träning

hallåå :)

var i stan tidigare idag, and may I say I am very disappointed.. Hittade nästan inget fint :/ jag tror jag har blivit kräsnare, innan så blev man helt till sig om man såg rea på gina, toppar för 49:- ni vet.. men nu, bläddrar lite men tänker himla mycket på om köpet är värt det.. det är väl bra I guess :) så att jag inte köper sommartoppar NU. haha men såg ett par hiiiiimla snygga jeans i h&m.. gaaaaah så snygga. fickorna var speciella !! kostar 298.. gissa vad jag "sparar" till ;)

annars köpte jag inte ett skit.. hehe. sen gick jag och agnesa ut och försökte träna.. SHIT min kondis är lika med minus minus okej ( - - ok) . SKRÄMMANDE....*tårar*

aaah ska dricka nåt nu

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0