Morning ;)

Hejsan!

Vaknade för inte så längesen, kände mig utvilad och gaah så skönt, det var längesen man fick "sova" ut :P Idag ska jag städa en massa, fotta och hålla på lite med bilderna :D och ja sen ska jag ut och gå eller nåt :P Sitter här och käkar mackor, hehe skitnice :) Vad ska ni göra idag ?


Skrev ju om The row igårkväll, och sen så kom jag på att tvillingarna har märken lite överallt:
image216
Deras kollektion på stardoll.com, Inte riktigt så snygga grejer, hade varit bättre om de sålde therow liknande kläder hehe.
image217
Visst finns det the-row liknande grejer i Ashley's garderob på stardoll? Hon är ju medlem där på riktigt, men synd att man inte kan köpa dem kläderna, skulle köpa den snygga kavajen dåå :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nadina

Har du lust att läsa min novell och lämna en kommentar? (:

2007-10-07 @ 12:16:18
URL: http://guldfiisken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0