Huvudvärk

Har jätteont i mitt huvud :'( Sov dåligt inatt och känns som jag har nackspärr också :( OHH, gör j-ä-t-t-e-o-n-t ... plus att jag är lite förkyyyyld.. dålig start på både denna morgonen och på lovet..

ska äta en panodil eller?


några tips...?

hejdå, kommer nog inte skriva mer..

Fick en request om att jag skulle visa en bild på min parkas från B-young, tänkte bara säga att min parkas är ganska tunn och egentligen inte så passande för vädret nu, så om du ska köpa en jacka för vintern så satsa på något tjockare :P t.ex. en kappa .. Jag kommer lägga upp en bild snart, trodde jag hade lagt upp en innan, men det hade jag visst inte.. men men det kommer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0