Girls night

Hej!

Har kommit hem från tjejkvällen nu, det var alltså jag och mina närmsta 3 tjejkompisar ;) Hemma hos L denna gången, vi hade verkligen skitkul :) L hade fixat en underbar middag!! Så himla gott! Jättejättesnyggt!

image209
Här är då maten! Kyckling och pastasallad, och det där gröna är avokado OCH inte "wasabiii" som vi "trodde" hahah :D

Sen skulle jag ju ta foton på deras outfits och sånt, men tiden flöt iväg och pallade inte bry mig om det (A) men en massa andra bilder kommer ;) Fast vissa lägger jag nog inte ut xP och sen måste jag få deras permission också :)

Vi käkade iallafall det, blev jättemätt redan då, men sen blev det kladdkaka med grädde och sen chips och cider (alcoholfree...) haha, och så kollade vi på systrar i jeans, som var jättebra! Och sen efter det gick vi ut och tog en runda, skrattade och hade det gött x)

Nu måste jag gå och plugga kinesiskan..

Ha det bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0