FN-dagen!

image253

Happy FN-dag allesammans! I år firar FN 62 år!!! Förhoppningsvis kan FN bli 1000000000000000000000 år gammal :D Aja i skolan idag så blev det en massa happenings om FN, vi fick besök från en f.d FN-soldat, det var intressant, han snackade om vart nånstans han varit och så, vi sjöng sånger (-.-) på en lektion, lite "du är det vackraste jaag veet.." och lite "we aaare the world.. we are the chiildren".. Haha och sen fick vi göra en FN-rapp.. hum.. Sen snackade vi om allt möjligt, så dagen har bestått endast av FN! Har varit en skön dag och det har gått snabbt :P Har inget för mig nu så jag tänkte plugga, ska till eko citygross som invigs idag!! Det ska bli en massa aktiviteter utanför (inomhus?) för det e premiäääär, och pga det öppnar dem klockan fem :( men men ;) ska handla lite lotion och shampoo, sen mamma ska väl handla mat :P och så blir det mera plugga ;) ungefär så blir resten av min dag! OCH JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON för då fyller två speciella människor år!!!! 14 blir dem ;) ALMA & AGNESA! GRATTIS GRATTIS I FÖRSKOTT (tror inte alma läser min blogg -.- men agnesa gör ;) )


HEJD~ÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0