Dag med min kusin <3

hej!

Tänkte börja med att jag är friskare idag! hade fruktansvärd huvudvärk imorse, men den försvann med tiden (?) och sen fick min kusin som kom idag mig att tänka på varför jag inte fick någon "krya på dig!♥" - kommentar :(
haha..

Aja tänkte berätta lite om dagen då :P Jag och min kusin stack till city gross, köpte lite gottis (ahlgrens bilar, malaco truly (den "smaken" som heter fruit for two eller nåt) och noblesse choklad) sen stack vi hem till mig och var framför datan xD slappa och så, sen stack vi ut och snackade mycket om allt hehe :P sen stack vi hem till mig och käka, blev lite hungriga där 8-) ahh sen ännu mer data och C dödade en fluga :O HAHA det var skitäckligt, och sen så blev jag JÄTTETRÖTT efter allt godis, och så stack hon nyss typ :P Ska strax käka middag typ, sen tvätta o duscha bara :) Har värsta nackspärren nu också :/ ONT ONT OOOONT >.<

Dagens låt: Cry - Rihanna ♥

Hejdå!

image262
den e go' ^o^

Kommentarer
Postat av: Cam

Den låten är bääst xD...tack för idag...and btw...krya på dig ^^

2007-10-31 @ 21:02:17
Postat av: betty

haha jo jag vet, lyssnar på den hela tiden nu hah xD tack för idag själv x) Vi ses på fredaag, haha taack

2007-10-31 @ 21:38:43
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0