City gross premiär!

Nya city gross öppnade klockan fem idag, så klockan fem började jag och morsan gå dit. Väl där är det värstaaaa bilkön utanför och klockan var väl kvart över fem och stället var FULLT!!!! kunde knappt gå och varenda kotte hade vagn ju :/ aja så träffade jag alma och agnesa!! haha de hade värsta fetevagnen med godsaker ;) för festen ni vet xD sen träffade jag en massa kineser, släktingar, folk som vi typ känner och så :P Träffade också mina klasskamrater.. han hade tappat bort sin morsa haha. Så la vi in stuff och ställde oss i den LÅÅÅÅÅÅÅNGA kön!!!!!!! Jättejobbigt, vi stod där MINST en halvtimme :( sen äntligen kommer vi ut och då är det mörkt xD Är hungrig så ska kränga en massa och ha det skönt nu! klar med alla läxor..dvs alla läxor till IMORGON..fredag och lördag kvar ;) men hehe det tar vi imorgon...


Hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0