- . -

Hej...

Idag har jag bara varit med dem barnen som ska sova över ikväll med - . - ohh shit asså.. börjar bli jobbigt här haha :P men kul är det också, fast barn måste liksom leka hela tiden, så dem frågar vad kan vi leka nuu? och jag står där..ehh, vill ni spela spel? haha.. nee men har inte haft free-time alls..så skriver inte förräns nu :P har också varit OTROLIGT trött idag, har tagit en nap två gånger!! en gång typ klockan 12 och en gång klockan 4.. ni har inte glömt sätta tillbaka klockan en timme va?

längtar tills dem sover!! Min första free-time framför datan på hela dagen xD fast oftast brukar jag också gå och lägga mig då -.- ahh ~

Gotta go men lägger in en bild på en giant burger:

image256

Och fortsättningen på hur dem gjorde hamburgaren och lite andra bilder hittar ni här


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0