WAH >.<

vet ni vad som hände nyss? min dator totalkraschade. typ. och jag fick starta om datan. sen när jag kommer in på internet igen, klickar jag på "bokmärken" och sen ser jag.. att det är tomt! ALLA min länkar jag samlat på mig dessa "år" är borta. typiskt >.<

aja, förhoppningsvis kommer dem tillbaka, men då vore tiden jag spenderat nu till att försöka få tillbaka dem..wasted. åh >.< jag kommer inte ihåg alls vad jag hade på mina bokmärken. förutom mappen "bloggar" de flesta kommer jag ihåg. Men det är bara för att jag besöker dem dagligen ju.

sucks. inte nog med det, jag krossade nog en sån bananfluga med min läpp innan. och min kompis mår skit och jag kan inte göra något åt det. plus att jag har 2081572 läxor/prov/redovisningar dem kommande veckorna.

och jag vet att jag kommer få det mycket jobbigare ju äldre jag blir. så lite rädd är jag ju. Men ändå optimistisk. lite iallafall.

nu måste jag gå och smsa min vän. Hoppas verkligen att allt ordnar sig♥.
(jag kommer inte in på msn. så kan inte svara på det du skrev där)


update:
gissa vad som hände.. jag höll på att surfa på min mobbe.. eller ja vad det nu kallas. så helt plöstligt typ stängs den av. så tänds den på av sig själv igen. sen gick jag in på sms och sånt. OCH alla min sms var raderade!!!!!!! Allt som jag fått och allt som jag skrivit! UNBELIEVABLE. Allt försvinner ju idag. bäst jag inte skriver nåt viktigt word-dokument -.-

Kommentarer
Postat av: Cam

Omfg, vad är det som har hänt? :O btw, jag skrev också till dig på msn :O

2007-11-27 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0