stickning

ahh! För varje dag som går får jag mer och mer julkänsla i mig!! Och på söndag är det redan första advent! och då så ska jag på julskyltning med min kusin :) JUL JUL och mer JUL, förhoppningsvis har den första riktiga snön kommit, och så ska det inte blåsa!! utan allt ska vara helt stilla, och tomtar som går omkring och julgranar och JULSTÄMNING!

hade slöjd idag och eftersom att jag blev klar med min svart-vita t-shirt förra veckan, så "började" jag på min stickning, började och började, jag fortsatte helt enkelt på den :P Det är ett ganska tunt garn så man kommer inte lång fastän man gjort många "vändor" haha.

image329

image330

Skitkassa bilder i know, men man fattar vad det är iallafall.. hmm är det någon som vet vilka inställningar man kan ställa in så att bilderna blir bra när man ska fotta något föremål nära? för när jag vill t.ex. fotta någon blomma eller så nära, så blir det såå suddiga bilder!! riktigt störig :/

går förresten jättebra på svenskan! Skriver på min novell och det går jättebra :) (men bara för att jag skrev det kommer det säkert gå dåligt haha >.<)

imorgon  är det idrott.. *sigh*

HA en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du stickar! Jag blev färdig med min halsduk efter 2 må¨nader. Visst, den blev ändå 2 meter och 42 cm lång, men det är världens mysigaste. Sydde på knappar för mer personlig touch :)

2007-11-26 @ 19:32:56
URL: http://asatisfiedmind.bloggspace.se
Postat av: Cam

Ha, jag hoppas också på att snön kommer och att det ska vara perfekt - stilla och sånt. Så nice det hade varit, anyway. Jag tror att om man ställer in den på "dokument" fast vet inte om det funkar på din mobil/ kamera :P

2007-11-26 @ 21:51:57
Postat av: emelie

Det beror på vad du har för kamera. Men på de flesta går det att ställa i macro. typ en liten blomma =)

2007-11-27 @ 16:17:55
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: betty

Cam: ohh jo jag hittade det sen. hittade en massa "best shot" inställningar. tack ändå!
Emelie: jaha, okej jag hittade som sagt en massa "best shot" inställningar, t.ex. "splashing water" som då måste betyda saker som rör sig snabbt eller nåt. men men det var bara jag som var trög haha :P tack ändå!

2007-11-27 @ 20:04:34
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0