so much to do so litte time!

heeellloo!

Fryser riktigt mycket nuförtiden.. fast det är konstigt för jag kommer inte ihåg att det varit så kallt i november eller december förra året eller förr förra året.. faktiskt aldrig.. fast det var det nog :P aja snart M Å S T E jag ha min ugly vinterjacka.. :/

But for now, har jag på mig feta hood tröjor o sånt :P Väntar på dinner, och på tvätten.. har en massa att göra men lite tid (?) eller så slösar jag bara en massa tid här.. Shiit, måste skicka tillbaka lite skolfotoooon, och sen måste jag fylla i en sån jävla enkät om hur min morsa tar sig fram till olika ställen. :'( killing me already..

sen läxor också.. ah~

just det. Min lärare i NO/matte har lunginflammation.. men vi såg honom i skolan. I samma rum som vi var i. tänk så blir vi sjuka?:O

image292


image293  image294 image289 image271

Kommentarer
Postat av: Agnesa

oh fuck no! Jag ska inte ha lugninflammation igen! En av de värsta sakerna som jag har varit med om.

2007-11-14 @ 17:33:18
URL: http://AgnesaLH.blogg.se
Postat av: betty

haha.. ja men det e sant :( vill inte ens bli förkyld så..

2007-11-14 @ 18:11:59
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0