Rubrik :)

HELLO

Imorgon ska vi på sån föreläsning på nicolai skolan om nätmobbning ;) Ska bli intressant. Sen efteråt ska jag och mina kompisar käka i stan, och sen så tar vi oss till badhuset som ligger i stan och har idrott, vi ska såklart simma.. -.- Men så mycket är det ej, fast får se hur det går xP Sen skjutsar skolan oss hem :P

Imorgon hade jag tänkt sticka till City Gross och köpa naturgodis, det är många bloggare (bland annat kenza) som snackat om naturgodis, och jag har blivit skitsugen på det :P MMM..youghurt choklad thingie haha.

gtg.. ska tvätta!

image273
Älskar Cassandra Rhodins illustrationer! H&M och hon hade ju nån slags samarbete, har iallafall sett flera t-shirtar med Cassandra Rhodin illustrationer! Snygga är dem iallafall ;)

/ image271

Kommentarer
Postat av: Cam

Vilken tid ska ni till nät-saken?

2007-11-07 @ 21:42:06
Postat av: betty

8:45 börjar det :P

2007-11-07 @ 22:16:09
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Cam

Jaha..jag ska dit 13.00 >_

2007-11-07 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0