Music please~

hej!

idag så har det varit en ganska aktiv dag eller vad man ska säga x). efter skolan stannade jag och mina kompisar kvar i musiksalen och körde låten vi kommer ha "på prov" nästa vecka, gick jättebra! vi hade skitkul, och så fanns det en kille i sjuan som var grym på trummor!! Riktigt imponerad, och tydligen ligger sjuorna "före" oss i musiken! HAHA, nej men vår klass är ingen musikklass.. inte speciellt iallafall :)

Iallafall så var det kul kul! Bas är faktiskt otroligt kul, testade det för första gången och nej jag kan inte spela så bra, men skitkul är det! Och nu har jag en feeet blåsa på tummen för att jag körde gitarr. jag vet haha min hud är öm :|

Men gud, jag har en massa läxor, måste plugga med detsamma! Grey's anatomy säsongsfinal ikväll! Har inte en säsong tagit slut hur snabbt som helst??

Men det är väl bra, har inte tid med tv egentligen (och ändå sitter jag här vid datan 24/7 8-) ).

HEJDÅ!

image332



En bra låt:



(Agnesa min vän tipsade mig om Leona Lewis, detta är en av hennes låtar ,- forgiveness.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0