Loose some weight


image306Åh.. ibland får man sån jävla ångest/oro över sin egna kropp asså >.< Känns som att jag har blivit så mycket fetare på sistone, och det har jag! Det vet jag.. men ändå gör jag inget åt det.. så pinsamt att säga. Men jag orkar inte :'( är såå himla lat att det e otroligt! jag vill ha plattare mage.. absolutely mitt största problem -- magen.. men är så laaaaaaat. Jag vill inte vara laaaat, men jag orkar ingenting :( uh.. vad ska jag gööra?!

asså seriöst.. jag är så lat att jag inte ens orkar göra en sån övning som tar kanske 10 min max varje kväll.. ASSÅ tio minuter och jag kan inte ens ställa mig upp och göra dem!!! och inte för att de hjälper. MEN det är bättre än inget. Sen även om jag gör dem så bränner jag inte mycket fett. och även om - it doesn't matter. jag äter säkert något efteråt och tänker "neej det gör inget".. OHH så jävla trötttt på mig själv.. jag lovar, jag ser upp till personer som gör upp ett träningsschema (t.ex: jogga på måndag, promenad på tisdag osv..) och kan hålla det.. shiit, visst jag har försökt det, tillsammans med mina vänner.. varade kanske två veckor och sen SNACKADE vi inte ens om det.. det bara försvann :O sen dess.. rör jag på mig kanske två gånger i veckan.. på skolans idrott!!! vilket är vadå ? 40 min eller nåt (mindre t.o.m) sen sitter jag ner typ resten av dagen :| OTROLIGT asså. och allvarligt nu - måste ändra mig, jättemånga säger att vill man ändra på sin kropp eller så, ska man göra det när man är lite yngre, för sen fastnar man typ när man är äldre, man är alldeles för upptagen osv. svårt att förklara men det är sant, måste ändra på mig NU!

och vad ska man göra om man är förälskad i mat? >.<

å n g e s t : ' (

Kommentarer
Postat av: Lana

Jag kan lova dig om man verkligen vill det så kan man göra det. Själv har jag också lite problem med min mage. Jag tränar inte vilket jag borde göra, men jag äter nyttigt mat, valdigt nyttigt. Har inte ätit sötsaker och skräpmat på mer än 2 månader. OCh gissa vad? Jag har gått ner. Lycak till.

2007-11-17 @ 20:43:01
URL: http://lanastyle.blogg.se
Postat av: Helena

Hej hej Betty! Oroa dig inte för mycket, jag lovar att när du flyttar ut för att gå universitet så kommer du att bli smalare, ingen varm mat som väntar på en utan man måste laga allt själv och inga snacks om man inte orkar gå ut och köpa dem... Men det är ju ett tag kvar tills dess så under tiden kan du tänka på att hjärnan använder mycket energi så om man tänker/pluggar mycket så tror jag att man kan gå ner. Lycka till!

2007-11-17 @ 21:52:09
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

Lana: joo det minste man borde göra är väl att inte äta en massa skräpmat osså vidare! Ska verkligen försöka att inte äta en massa skräpmat och sånt, vilket jag inte gör, Men jag äter inte nyttigt heller.. utan det är mest vitt bröd, ris och såna grejer som jag äter, och det är inte heller jättebra.
Helena: längtar isåfall.. du är ju så smal :'( och du väger lite. hoppas jag blir smal i HK. för du vet jag hade ingen lust att äta när jag var där :) sen när man är där äter man inte hela tiden.. typ när man ätit middag så äter man inte mer, medans hemma så hittar man alltid något man äter..

2007-11-18 @ 12:21:13
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0