Kommer inte på vad jag ska skriva som rubrik

Hello..

har tvättat klart nu, mycket snabbt det gick idag :) tiden går snabbt ;) sitter här och väntar på att Grey's anatomy ska börja, hade tänkt börja äta nyttigt.. hur nu det ska gå ;p men lite frukt ska jag iallafall käka, sen läste jag också att man ska dricka ungeför en tredjedel deciliter vatten av vad man väger, alltså väger man 60 så dricker man 20 dl vatten, vilket är 2 liter :O Ska därför försöka dricka en tredjedel av min vikt varje dag :P pluggade inte alls idag, är ju klar med matten (typ) och NO:n har vi inte imorgon, men engelskan.. den SKA bli klar innan eller på första dagen på helgen!!!! Måste ju träna minst 4 dagar :'(

Okii nu börjar det!

ha det bäst <3

image274
[wååtaah]

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej Betty! Tack för rekommendationen av Liar game, den är jättebra! Jag började kolla igår och är på ep 4 nu. Idag gick jag upp extra tidigt för att börja ladda (kolla klockan) hehe

2007-11-08 @ 06:32:58
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

Yeaah:D visst är den bra, gjorde så att jag försökte vara smart ^^ men men, sista avsnittet är sååå segt :( typ de kollar tillbaka ända från första avsnittet :O 3 timmar...:/

2007-11-08 @ 15:07:45
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0