Julklappar, julgranar, julkalender, jul...

tänka sig, idag är det exakt en månad kvar till julafton! Otroligt. Sen är det nytt år och sen sitter man här om ett år och tänker samma sak! om ett år är jag nia. Det är också otroligt. Men vad tänker ni på när ni hör/tänker ordet "jul"? Jag tänker inte på nåt speciellt så, men jag känner en känsla, julstämning. kan man säga. Så känner jag! ohh jag älskar jul. Och just det! vår klass skulle ju skicka julklappar till något barnhem i något land! Vi måste göra det snart!! har glömt bort det, men det handlar om att vi ger bort kanske 30 paket med saker som vi tar för givet. till exempel tandkräm, skrivblock, ritblock, pennor, suddin, och såna grejer! Känns bra att göra något för nån annan!!

jag måste get going och göra läxor. Måste skriva en novell. WHAT?!

hejdå~

image322
pic: bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Cam

I can help ya with "Novellen" I guess, eller if you need help, ask me. Btw, tänkte också på det med "nytt" år innan, det är typ "unbelieveable", typ, man vet ju inte vad som kommer att hända och sånt, scary 8-)

2007-11-24 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0