Jämlikhet

Hello!

idag så var vi på en föreläsning om jämlikhet, om e-mobbning och lite sånt. Det var i nicolaiskolans stora aula, såklart fanns det flera klasser från olika skolor :P Så den blev typ full. Dem snackade om en massa saker som man visste om.. iallafall för mig, jag vet redan att det är samma regler på nätet som i "riktiga" världen, att det är hur lätt som helst att bara ta någons bilder och göra annat av dem, i know i know.. men aja hellre det än vanliga lektioner :P Sen fanns det en tjej som skulle typ vara en superhjälte..Superhjälten Vilja kallades hon.. Oh lord. Hon snackade om att man inte behöver göra eller se ut som ALLA andra, hon snackade om att hennes friend berättade om stringtrosan för henne och nästa dag gick hon och köpte en stringtrosa..så går hon bakom scenen, och kommer tillbaka med en lila STRINGTROSA. omg.. sen tog hon på sig den ovanför hennes TAJTA svarta byxor/trikåer.. shit.

Aja det var väl en helt ok föreläsning. Sen så skulle vi äta då, och vi käkade chinese food :P och så var det 1 timme kvar tills vi skulle simma i simhallen, så då satt vi i "hallen" på simhallen och typ snackade, så fanns det en dam som skulle till fjärde våning, så hjälpte min klasskamrat henne in i hissen och så.. sen så ser man henne däruppe på typ tredje våning och så gick hon ut och så var hon fast.. aja lite svårt att beskriva, men sen gick jag och agnesa in i hissen för att hjälpa henne.. VILKET HIIIIISSS.. man skulle hålla inne knappen för att den skulle gå.... så jag tryckte på 3:an en gång (som det är på våra vanliga hissar) men så går den och stannar, så hackar den hela tiiiiiden :( Så rädd jag blev då.

och så hände en obeskrivligt rolig grej på bussen hem.. HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHimage271

nu ska jag jobba på min redovisning;)

PS: Cavalli at h&m idag ;) fina grejer? ds.


Opening på hamngatan 22 i sthlm.

Kommentarer
Postat av: Cam

Hahaahah...jag flabbade nästan ihjäl mig när hon "Vilja" var på scen...asså...som om blabbade xD

2007-11-08 @ 21:10:28
Postat av: Cam

som hon blabbade *

2007-11-08 @ 21:44:15
Postat av: betty

HAHAH ja jag vet, tog hon på stringen hos er med? som jag flabbade xD

2007-11-09 @ 16:28:47
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: betty

Hon: ÄR NI MEEED MIIG!??
ALLA: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
hon: Nej men kom igen nuu, är ni med mig?!
ALlA: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ~!
hahahha

2007-11-09 @ 16:29:42
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Cam

Aah...hon tog på sig stringen hos oss med..men fyfaan va fuul hon xD...HAAHAHAH

2007-11-09 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0