happy new year!

Hello!

Vilket skitväder det är!!! otroligt kallt OCH blåsigt, en storm på väg tror jag.. aja dags att ta fram den FETA vinterjackan då :( Det är inget väder man vill gå ut i!! Så skönt att vara hemma :) Idag så var det ännu en trött skoldag, fick G på mitt SO-prov...asså shit jag vill ha åtminstone vg nån gång :( och jag ska ha utvecklingssamtal snart, så det gäller att ge lite extra veckan innan *winkwink* haha :D.

Detta fick mig att tänka på nyår såååå mycket:
image276
NYÅR NYÅR NYÅR, nästan skriker det om dem :P men den bronze färgade väskan skriker lite extra mycket :O aja, tänkte också på att nyår i år..kommer inte vara i Sverige! WUHuuu:D ska ha en underbar nyår, vilket jag ALDRIG brukar ha, iofs så är den vanliga nyåren (31/12 & 1/1) inte så speciell för oss (?) för vi kineser firar nyår BIG time nånstans runt februari :P men ska bli skitkul att förhoppningsvis vara ute då det är nyår, brukar annars bara tråka och sitta hemma :P Nån gång måste jag fira den med vänner också ju :D

image277

HAPPY NEW YEAAAAAAR! 新年快樂 !!image271

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0