Fredagsgodis

hejsan!

idag så hade vi då det superlånga SO-passet vi har på fredagar. men det var faktiskt en av de bästa SO-lektionerna vi haft!! Lärde mig mycket om de olika religionerna. Och nästa fredag så kommer vi ha ett G-prov på det! Kommer väl gå bra ;) man kan ju inte få mer än G :D och sen istället för att ha ett sånt svårt prov, ska vi istället fördjupa oss i en redovisning, är helt hyped up om den redovisningen, eftersom att prov inte går så bra för mig i SO, så ska jag ge en bra redovisning :P I mean.. om lite mer än 4 veckor får jag mitt livs första betyg!!! OTROLIGT!! Nästa vecka har jag utvecklingssamtal också!! VERY EXCITING.. enda ämnet som det går sådär på är Idrott.. verkligen ett jobbigt ämne.

Nån mer som inte kan hoppa bock..?

AJA, lite konstigt att skifta från idrott till detta men var nyss i City gross med vännerna och köpte CAANDYY, malaco truly berries inlove blev det.. och choklad..:$ hehe !

Ha en underbar fredag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0