födelsedag

hej!

Idag fyller min vän Valentina 14 år! Grattis till henne!

Skulle egentligen dragit till bk tillsammans med henne och några till, men pallade inte hänga med you know :P jag är hellre hemma denna fredagen! Min dator går mig på nerverna asså!!! kommer upp sån ruta där man ska acceptera eller inte.. OOH det är så störigt, det är typ min brandvägg.... *keep pressing deny*

btw vi fick HBG-katalogen idag, alltså typ alla skolor i helsingborg är med, från årkurs 7-9 oftast .. guud så fula vi är i vår skola, så himla barnsliga ser vi ut.. pinsamt x(

SO-provet.. det gick bra, men gick dåligt på sista frågan :'( ÅHHHH. hatar proven. Men nu måste jag börja jobba på redovisningen som kan ge oss högre betyg, och så NO-prov NÄSTA fredag! SHIT. jag vill ha loooov nuuu. och just det, musik prov nästa nästa vecka har jag för mig.. blllöööööööööööööööö :( och sen väntar det värsta jag vet.. BIP-test. OCH hinderbanan, jag hatar den.

JAG HATAR allt möjligt just nu.

image319


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-23 @ 18:43:43
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Cam

I really agree with you

2007-11-23 @ 21:18:55
Postat av: Cam

I really agree with you

2007-11-23 @ 21:19:01
Postat av: betty

dags att träna vet du ;) >.

2007-11-23 @ 21:22:52
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0