First day of school

Hej ;)

Skola idag, har bestämt mig för att boka om min redovisning tills nästa onsdag, för jag har som sagt knappt börjat på den :P Ska bara ta det lugnt nu och plugga ..

En rolig tjuvlyssning:

Det är rusningstid och mycket folk på bussen. Busschauffören ~45 säger till dam ~60, som står för nära dörren men hon lyssnar inte.
Chauffören: Dy ska backa när jag säga till dig!
Damen: Du säger inte åt mig vad jag ska göra.
Chauffören: Jag bestimmer i denna bussen.
Damen (efter lite funderande): Men vi svenskar bestämmer i detta land, åk hem och bestäm i ditt eget land.
Chauffören: Om jag åka hem, vem ska köra dig hem då?

okej rolig och rolig. den var bra ;) Vilken mean tant som säger så.....>.<

(från tjuvlyssnat.se)

Kommentarer
Postat av: Adéle

haha=)

2007-11-05 @ 18:49:51
URL: http://adell.blogg.se
Postat av: Blatteh mannen

blaaattteh problem, va va va! De moccah med mig, jefla rassar. Jefla jefla! Ptscch! Akta, vi ska bomba landeet, sen ta er jefla kort me bred från er. Ersetta med pite alltså. Och qevapcici.

2007-11-05 @ 19:52:37
Postat av: betty

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA hej agnesa.

2007-11-05 @ 19:54:24
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0