ETT SNABBT INLÄGG INNAN GREY'S!

hejhej!!

har fått riktigt mycket gjort nu de senaste timmarna, matteläxan, NO-frågorna (om kol), engelska summary om början på en berättelse vi fick höra idag! Allt det "viktiga".

hmm just det, jag tänkte bara berätta en funny thing, min mamma är just nu inne i en massa tv-program om "face-rading", nån kines som berättar om vad olika munnar/ögon/ögonbryn och sånt betyder, alltså läser han ditt ansikte, och han sa att de med en prick typ nära hakan, under munnen-area, dem kan inte spara pengar! OCH då så när min morsa berättade det, tänkte både hon och jag på MIN prick som jag har, (en liten) nära hakan och sådär lite snett..(kolla bilden sen)

HAHA och det stämmer ju, kan inte spara pengar såå bra, men jag tror att om det gäller en stor summe per månad då skulle jag nog ha kunnat spara :)

Men jag håller med jag lutar nog mer åt "waster" än en sparare..

och han säger att de med stora läppar är typ snälla. och de med smalare läppar är inte så godhjärtade.. shiit beror ju helt på hur man är som person :P men iofs Angelina Jolie är godhjärtad och hon har biiig lips HAHA:D

image333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0