en blomma i Afrikas öken

Hej!

Kommit hem från skolan ett tag sen :P Helt okej skoldag, har gått ganska snabbt faktiskt :P Min redovisning gick bra, men jag tyckte den gick för snabbt :P Var jättenervös också :P hehe.. aja på vår svenska lektion som vi alltid läser på, fick jag läsa lite ur min kompis bok, som heter en blomma i Afrikas öken.. jag kom till en mycket mycket spännande del och just då slutade vi också -.- oh måste verkligen låna den från bibblan eller nåt! Den verkar jättebra!

Handlar lite om en tjej som får gå igenom en massa grejer, då hon var nomad och typ ni vet hennes pappa bestämde vem hon skulle gifta sig med och hon flyr, en sann historia är det också! Hennes liv verkade helt sjukt.. men sen idag (?) är hon en modell!

image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0