do the salmon dance

image341

har inget att göra så tänkte skriva en massa onödiga saker här. Kanske blir ett långt inlägg, kanske inte.
För det mesta tänker jag mest på skolan nuförtiden. och som sagt får jag ibland ångest på helgerna för att jag inte pluggar, så egentligen så får plugga mig att må bättre. om det gäller prov eller att lämna in läxor då. För annars på lov och sånt är det bara så skönt. men vet jag att jag ska ha prov på torsdagen eller så, då får jag ångest om jag inte pluggar, och sen när jag väl pluggat i kanske en timme, mår jag genast bättre! Men ändå orkar jag inte slita mig från datan och börja plugga haha.

Det är faktiskt jättemycket prov och läxor nu innan jullovet. tänka sig, idag är det ENDAST 15 skoldagar kvar, det är hur lite som helst! Så därför I've gotta work hard. Sen är det dags för mitt första betyg!

men men nu ska jag inte tråka ut er med en massa skol-shit.

Som sagt. Om 26 (snart 25) dagar så åker jag till Hongkong! Ska bli himla kul, men är ändå lite orolig, för jag klarar inte av 1. att duscha hos andra (känner mig inte bekväm, älskar att duscha hemma, och ni vet man har ju helt andra vanor) 2. toalettbesök 3. inte kunna vara "fri", då menar jag tillexempel kunna rapa, fisa, och ja helt enkelt leva sitt normala liv.. om man säger så. okej det var väl UNGEFÄR dem 3 viktigaste orsakerna jag inte gillar att resa. men det finns jättemånga bra anledningar också.

just det, måste snart skriva 1.packningslista (haha) 2. shoppingslista (!!) 3. att göra innan lovet -lista (redan gjort det, och har klistrat in den på min garderob, så varje gång jag öppnar den står det en raad med prov,läxor, och saker jag måste göra innan lovet -.-) 4. souvenirer/presenter-lista.

Kom på att jag kanske ska börja tänka på nyårslöften. Seriöst, har nog aldrig kunnat hålla ett enda. Nyårslöften för detta året var väl att få bra betyg (kommer jag väl nog?), och ja lite andra private stuff haha. Men för nästa år ska jag nog inte ställa för höga krav. Börjar med lite lättare, t.ex. få högre betyg i idrott. gå ner i vikt . osv osv.


vill bara skriva, men ingen (viktig cam, viktig..) orkar läsa. haha viktig och viktig.

gillar förresten bilden jag har till detta inlägget mycket. en fin bild som jag snott (sorry) från någon annans blogg längeseen. men den e snygg, i like the leegs woo~

HERREGUD. borde jag vakna tidigt imorgon och se första avsnittet av julkalendern? HAHA nee i dont think so, ska sova länge! Godnatt på er♥


Kommentarer
Postat av: Fridah

wiie julkalendern :P sov gott :)

2007-11-30 @ 23:35:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0