DKNY at stardolls

HEJHEJ!

Har haft en riktigt busy day.. säger vi haha :D har somnat "framför" en bok~ det var skönt det :D och så pluggat en massa. SO-prov imorgon.. oh :( visserligen är det ett G prov, och jag är säker på att både jag & mina vänner kommer få G.. det är det minsta man kan få ju.. jag hoppas det iallafall.. läraren fick det att låta som ett oviktigt prov..men det är det säkert inte, så kommer såna svåra frågor säkert.. well well :P ska strax gå o läsa lite i boken "en blomma i Afrikas öken" rekommenderar den starkt till alla!!! Det går inte att sluta läsa den !

men först något jag gjorde när jag hade tråkigt..

image317
Om man är som mer än hälften av jordens befolkning och inte har råd med dyra designerplagg. så kan man skaffa en egen "medoll" på stardoll.com. där har dem samarbetat med olika kändisar och märken så som DKNY, olsen-twins, hilary duff m.m :) sen kan man klä sin docka :P haha, visst lite barnsligt, men faktiskt ganska kul ;) och plaggen är riktigt snygga och väldetaljerade.

image318
Lik ellerhur? Den blommiga klänningen, svarta klänningen med "stenar" runt uringningen, jackan med svarta ränder vid "armslutet", och den röda kappan!

anyway, goodnight~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0