bored

1 vem ringde du senast?
220 saldokontroll

2 vem ringde senast dig?
mamma..

3 vad står det i ditt 5:e mottagna SMS?
hej. görs? ska snart sticka till väla, vilket väder! kom på att du har hemspråk, good luck!
(från lotta)

4 vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Agnesa, från hennes brors mobbe though

5 vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
jag ar sa ledsen just nu

6 har du några utkast?
ja, om du menar som jag har skickat.

7 vad är ditt rekord i snake?
har inte snake på mobben.

8 vad har du för kontakter som börjar på J?
jakob, jasmine, johan, jonas, jonna, jonne

9 vad har du för kontakter som börjar på N?
nummerupplysning haha.

10 vad har du för kontakter som börjar på T?
inga :O

11 vad har du för kontakter som börjar på M?
malin, mamma marija, martin, min telefon

12 vem ringde du senast på snabbuppringningsnummret 2?
har inte snabbuppringningsnummer-thingie, och om jag har, i dont use it.

13 vad står det på dina påminelser?
en massaaaa shit.

11 har du privat nummer just nu?
nepp

image323
mobben min.. det där bredvid är en gris.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0