bored

Hejhej!

Vaknade ganska sent idag faktiskt.. 10:28 hah.. sent o sent...8-) Aja vet ni vad jag tänkte på? Att jag sover skiiitdåligt nu på loven, visst jag somnar men vaknar med ont i axeln, huvudvärk (dock inte idag!!! image260) eller annat.. och detta händer aldrig på andra vanliga dagar, så kanske det blir så när min kropp egentligen kan slappna av HELT, men det blir inte så utan den BEHÖVER lite stress för att må bra :O Såå konstigt isåfall..ska se hur det blir på måndag.. btw lovet e ju snart slut :/ BUU, men men lite kvar, och jag måste egentligen plugga........... men orkar inte :'(

Snart får vi också tillbaka våra SO-prov, jag känner på mig att det gick dåligt >.< Måste nog komplettera ..suck...


Nu ska jag iallafall ringa agnesa :)

B.image261

Kommentarer
Postat av: Cam

Jag gick upp 10 idag :P

2007-11-01 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0