booring


Hur mår du idag?
- Toppen!
- Helt okej
- Blandade känslor
- Kunde mått bättre
- Livet suger

Vad har du för hårfärg?
- Brunt
- Blond
- Röd
- Svart
- Färgat i någon frän färg
- blandad

Vad har du för ögonfärg?
- Gröna
- Blåa
- Grönblåa
- Svarta
- Bruna
- Gråa

Vad gjorde du igår?
- Slappade
- Festade
- Shoppade
- Var med vänner
- Ingenting

Är du snygg?
- Ja, som fan!
- Helt okej (hoppas jag..)
- Varken snygg eller ful
- Nej, jag ser förjävlig ut
- Jag vill ta livet av mig

Vem saknar du just nu?
- Min familj
- Min pojkvän/flickvän
- Min bästa vän
- Vän/vänner
- Både vänner och pojkvän/flickvän
- Allt och alla
- Ingen

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?
- Matte
- Engelska
- Svenska
- Språk
- Estetisk verksamhet
- Inget

Vad ska du göra idag?
- Umgås med vänner
- Vara hemma och ta det lugnt
- Nörda framför datorn
- Vara med pojkvän/flickvännen
- Festa som aldrig förr
- Sova

Vad blir det för klädstil idag?
- Jeans och tröja
- Klänning
- Naken
- Shorts och t-shirt
- Partyklädsel
- Mjukisar och tröja

Leta på den femtonde kontakten på din msn som är online och beskriv den med ett av dessa ord.
- Bäst
- Snygg
- Ful
- Snäll
- Jadu

Vad längtar du mest till just nu av dessa alternativ?
- Julafton
- Sommarlovet
- Min födelsedag
- Plugget
- Skidbacken

Vad har du för färg på väggarna?
- Vit
- Blå
- Röd
- Beige
- Annan

Hur lång är du?
-Under 150
- Mellan 150-160
- Mellan 160-165
- Mellan 165-170
- Mellan 170-180
- Över 180

Hur många är ni i din familj?
- 4 eller mindre
- Mellan 5-6
- Mellan 6-8
- Mellan 8-10
- bor med två familjer mammas/pappas

Är du kär just nu?
- Ja
- Vet inte
- Nej

Hur många barn vill du ha?
- inga
- 1
- 2-3
- 4-5
- Över 5
- Vet inte

Hur tycker du att denna lista var?
- Bäst
- Rolig
- Annorlunda
- Tråkig
- Ingen kommentar


Kommentarer
Postat av: Helena

hey saknar du inte mig!?!! humph

2007-11-16 @ 22:57:15
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

hahah, well saknar du mig? :'(

2007-11-17 @ 10:03:40
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0