BLABBBBBBBBB

AVSLUTA MENINGEN
Svara INTE på frågan. Avsluta meningen, som om du hade skrivit den själv.

1. Jag har insett att min sista kyss... kommer vara med någon jag verkligen gillar (?)

2. Jag lyssnar på...mycket annorlunda nuförtiden, dock aldrig hårdrock o punk (?)

3. Jag pratar... ofta och gärna med agnesa ;)

4. Jag älskar/tycker om... att vara ensam ibland..

5. Min bästa vän(ner)...är agnesa, alma, lotta, cam.

6. Min första riktiga* kyss... kommer antagligen inte inträffa i år - . -

8. Jag avskyr när folk frågar... mig om saker jag inte har svaret till (?)

9. Kärlek är..."något underbart" < skulle vara ett typiskt svar va? :( well.. kärlek är nog någonstans mellan bra och underbart, och det är över mitten och ganska nära underbart.. tror jag.

10. Äktenskap är.. något jag inte vet mkt om.

11. Någonstans, tänker någon... på vad någon någonstans tänker på, och så tänker dem på att någonstans tänker någon på att någonstans tänker någon på vad någon någonstans tänker på. alltså samma sak som dem.. eller nåt x)

12. Jag kommer alltid att...vara "halv" kines ? (shit kom inte på nåt bättre)

13. Jag är hemligt förälskad i... typ ingen - . -

14. Sist jag grät var... i fredags kanske.. men aja fick tårar i ögonen iaf.. vi skrattade.. och så ja.. tårar.

15. Min mobiltelefon är... den ni fick se en bild på i inlägget nedanför nånstans

16. När jag vaknar på morgonen... tänker jag "LITE TILL"

17. Innan jag går och lägger mig...tar jag av mig mina brillor x)

18. Just nu tänker jag på... snart ska jag soooova

19. Bebisar är...underbara (?)

20. Idag ska jag... sova

21. I kväll ska jag... sova

22. I morgon kommer jag...slappa typ..

23. Jag vill verkligen vara...lite smalare och healthier.

24. Jag vill verkligen kunna...antingen sjunga riktigt bra,eller klara av ALLT i skolan, med extra tanke på idrotten och på redskap.


haha denna är rolig:

1. gå in på http://istheshit.net
2. tryck på länken "random is the shit" 5 gånger.
3. bilden är din framtid, lägg upp den någonstans där folk kan se.
image325
.....................



                   

Kommentarer
Postat av: Cam

"Jag kommer alltid.....' att vara mig själv' :D

2007-11-24 @ 23:23:47
Postat av: betty

haha den va bra :) unless någon hjärntvättar dig eller nåt.

2007-11-25 @ 11:39:30
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Cam

Det kommer inte att hända ;)

2007-11-25 @ 15:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0