22:22 snart

hej!

har nu pluggat i x antal timmar.. Okej inte alls länge är det.. men ja, let's not mention it :) Ska strax ta och lägga mig i min säng, lyssna på musik och sova x) Har ont i huvuuudet, och jag räknade ut att om jag lägger mig nu, så kommer jag somna kanske klockan 11..Då kommer jag få 8 timmar sömn!! Yeeah, och jag satsar på att få minst 8 h sömn varje natt.. that's why I should get goiiing! vi ses.. Wish me good luck på svenska provet! haha..


SOV GOTT <3image271



update 22:23: OMGUSH!!! Jag skrev detta inlägget typ 22:19, så rubriken blev därför 22:22 snart, sen när jag tryckte på publicera inlägget knappen ser jag att klockan var exakt 22:22!!!!! Önskade mig en liten grej ;) guess hehe ;) ?

Kommentarer
Postat av: Helena

vad coolt! Jag fattade inte vad du menade med önska dig något men idag på föreläsningen nös jag tre gånger och då sa en kompis att man får önska sig något om klockan visar 4 likadana siffror, "så det är det Betty menar" tänkte jag då hehe

2007-11-07 @ 19:55:27
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

Hahaha :D så du visste inte :O :)

2007-11-07 @ 20:48:06
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0